Kiedy Peugeot zaczął wydawać swój magazyn, jego celem było zaprosić ludzi do świata emocji, wzbudzić dreszczyk, jaki towarzyszy jeździe samochodem. Ten sam challenge postawiliśmy sobie projektując jego wersję mobilną.
Postanowiliśmy zrobić stronę, która będzie jak gadżet. W samochodach nie chodzi przecież tylko o przewiezienie z punktu A do punktu B. Chodzi o przyjemność. O doświadczenie. O niezliczoną ilość gadżetów, z których każdy coś za nas ogarnia i każdy sprawia, że jak dzieci cieszymy się nową zabawką.
Tego doświadczenia nie mogło zabraknąć w magazynie mobilnym. Dlatego zaprojektowaliśmy go tak, by cieszył. By odbiorca mógł pobawić się kolorami samochodów, wersjami wyposażenia, oglądaniem modeli z dowolnej strony… A także interaktywnym layoutem, który sprawiał, że przez chwilę mógł poczuć przyjemność bycia designerem.